27 października 2017

Europass w "budowlance"

W projekcie „Papiery do kariery” mieli okazję również uczestniczyć uczniowie budowlanki. Na warsztatach młodzież poznała dokumenty składające się na portfolio Europassa, a ucząc się je wypełniać nabierają przekonania, że warto się nimi posługiwać prezentując swoje umiejętności i kwalifikacje potencjalnym pracodawcom. Co uczniowie powiedzieli po warsztatach?



  • Warsztaty bardzo mi się podobały, dużo się z nich nauczyłem. Pomogły mi w zobaczeniu swoich osiągnięć. (Ania)
  • Warsztaty były bardzo fajne. Dzięki nim wiem, jak najlepiej napisać CV. Wiem dzięki nim, co liczy się dla pracodawcy. (Janusz)
  • Warsztaty o euro passie były niezwykle pomocne i edukacyjne. Moja ciekawość na ten temat została zaspokojona. (Filip)
  • Warsztaty były bardzo udane i przyjemnie się pracowało z panem, który je prowadził. Dowiedziałem się na nich dużo ciekawych rzeczy. (Korneliusz)
  • Bardzo interesujące wydarzenie, na pewno te wszystkie informacje przydadzą się w przyszłości. Polecam.
  • Wykłady były super! Chciałbym jeszcze w nich uczestniczyć. 













foto: BS